Next Generation Emulation banner
81 - 100 of 418 Posts
To nie jest forum CodeBreaker, prawdopodobnie dlatego, że mają błąd bazy danych lub coś w tym stylu.
 
Cześć!

Właśnie przeczytałem o plikach .pnach i tak dalej.

Więc też spróbowałem, z pomocą filmu na youtube.com, ale to nie działa...

Więc, gram w FFX w tej chwili i otworzyłem plik pnach.

Po edycji pliku wygląda to tak:

gametitle= Final Fantasy X [SLUS 20312] (U)
comment=
cheat=1,EE,1A193D76,word,000000C8
//ZeroGS Patch - GAME_FFXHACK
zerogs=00000080

Jeśli chcę uruchomić emulator, zawiesza się i w konsoli nie ma żadnego błędu...

Mogę prosić kogoś o pomoc w oszukiwaniu?^^ Chcę tylko uniknąć 200 błyskawic na Thunder Plains...:D
 
Cóż, jak już wspomniano, ten wątek będzie się podnosił i opadał... wybaczcie, jeśli jest nowszy wątek lub coś w tym stylu, ale przynajmniej szukałem.

Mam problem z kodami codebreaker w Kingdom Hearts 2: Final Mix. Oto jak wygląda mój plik:

Code:
gametitle=Kingdom Hearts II Final Mix [SLPM 66675] (J) 
comment=Test
// brak rozwiązań głębi
zerogs=00008000
fastmemory

//MP TEST
patch=1,EE,2DDCD50E,word,7752A3BE
Emulator zawiesza się podczas uruchamiania gry i jestem pewien, że to właściwy kod dla właściwej gry.

Oryginalny kod: 9C8D9D30 1456E7A5
Zdeszyfrowany: 96EA9005 120D2C7D
V7: 2DDCD50E 7752A3BE

Próbowałem wszystkich z nich i wszystkie dawały błąd. Próbowałem też innych kodów i one też nie działały. Gra ma kod główny, ale wiem, że PCSX2 nie musi go używać (i tak próbowałem).

Och, próbowałem też oryginalnego Kingdom Hearts z tym:

Code:
gametitle= Kingdom Hearts [SLUS 20370] (U) 
comment=
//ZeroGS Patch - GAME_QUICKRESOLVE1
zerogs=00000400
fastmemory

patch=1,EE,BBBCB081,word,EC1CB370
To również powoduje błąd. Próbowałem wszystkich trzech poniższych.

Oryginał: 204865E0 00114288
Deszyfrowanie: 2A671B83 00114288
V7: BBBCB081 EC1CB370

Czy ktoś może pomóc?
 
They're not in raw format.
Chodzi o to, żeby przekonwertować Code Breaker do formatu RAW (prawda?)... ale... używając tej aplikacji, która została opublikowana, zwraca mi ona te kody (odszyfrowane). Postępowałem zgodnie z instrukcjami i wprowadziłem kody, i zwróciła je, więc co robię źle? Czy aplikacja nie daje mi RAW, czy po prostu czegoś nie robię?
 
Pomoc przy tworzeniu kodów

Próbuję stworzyć kod do dbt3
ale za każdym razem, gdy włączam patche, konsola loguje nieskończoną ilość razy cputlbmiss i nic więcej

Nie rozumiem, co robię źle
Używam CB2crypt v1.4, sprawdziłem użycie wspólnego szyfrowania v7.
Pominąłem kod główny, jak powiedziano we wcześniejszych postach (nawet z kodem głównym daje ten sam błąd)

to jest mój plik pnach

gametitle=Dragonball Z-Budokai-Tenkaichi 3 [SLUS 21678] [428113C2]
//Kod główny
//patch=1,EE,FE129B51,word,800813BF
//patch=1,EE,000FFFFE,word,000002BE
//patch=1,EE,000FFFFF,word,000002BE
//patch=1,EE,90296038,word,0C0AA687
//patch=1,EE,200C0278,word,08082D35
//patch=1,EE,200C027C,word,8C420000
//patch=1,EE,2020B4CC,word,08030088
//Kupowanie przedmiotów zwiększa Zeni
patch=1,EE,D039E080,word,00001021
patch=1,EE,2039E088,word,00A32821
//Nieskończone zdrowie P1
patch=1,EE,200C0220,word,8C410004
patch=1,EE,200C0224,word,8C410004
patch=1,EE,200C0228,word,8C410004
//Nieskończone Ki P1
patch=1,EE,200C022C,word,8C410010
patch=1,EE,200C0230,word,52400001
patch=1,EE,200C0234,word,AC41000C
 
Więc w ogóle nie jestem w tym dobry i zastanawiałem się, czy ktoś, kto JEST w tym dobry, mógłby zrobić mi plik .pnach dla Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King, zawierający wszystkie przedmioty i wszystkie kody na wyposażenie. Z góry dziękuję!
 
Problem z systemem łatek polega na tym, że nie wszystkie kody działają. Na przykład, dla gościa kh2, to po prostu jeden z tych kodów, które nie działają bez względu na wszystko. Dopóki nie uzyskamy pełnego wsparcia cb, po prostu nie możesz go używać. Kody poleceń Jokera nigdy nie działają, nawiasem mówiąc.
 
Um, próbuję zrobić patch do Tales of Abyss ze strony internetowej code breaker. Jednak pcsx2 nie może załadować kodu. Oto komunikat o błędzie:
Code:
loadElfFile: cdrom0:\SLUS_213.86;1; CRC = 14FE77F7
XML Loader returned an error. Trying to load a pnach...
gametitle: Tales of Abyss [SLUS 213.86] [14fe77f7]
comment: hlucablight
 patchnumber: 2
éáéτé╖é╢ì┼æσÉö 114
MFC0 Breakpoint debug Registers code = 0
MFC0 PCCR = 0 PCR0 = 0 PCR1 = 0 IMM= 0
MTC0 PCCR = 0 PCR0 = 0 PCR1 = 0 IMM= 0
MTC0 Breakpoint debug Registers code = 0
MTC0 Breakpoint debug Registers code = 0
MTC0 PCCR = 0 PCR0 = 0 PCR1 = 0 IMM= 0
To dostałem z kontroli wersji dysku. Sprawdziłem za pomocą "Advanced PS2 Identification System" na stronie Codebreaker i otrzymałem poprawny numer dla gry. CRC to 14FE77F7

Code:
B9 3A 43 14 A8 93 8D 1A FB CE 34 3A D8 93 1B A4 B2 2B 91 43 
SLUS_213.86 004D7B50 01C6CFFF 857FE780 01C6CFFF 857FE780
Użyłem CB2crypt v1.3 i nie używam wspólnego szyfrowania v7. Oto oryginalny kod główny:

B4336FA9 4DFEFB79
D13E7F0C AE315272
2EA310B1 9878366B
F105FD4B 5E36878F
---->
BEEFC0DE 00000000
000FFFFE 00000258
000FFFFF 00000258
9010FA60 00832021

Oto kod oszustwa, którego użyłem:

C1D0ED74 588DC6F4 --> CB3955D7 4D384CA5

Kiedy próbowałem włączyć wspólne szyfrowanie v7, otrzymałem inny wynik, ale kod nadal nie działał. Oto mój przykładowy patch:

Code:
gametitle=Tales of Abyss [SLUS 213.86] [14fe77f7]
comment=hlucablight
//Master Code
patch=1,EE,FE129B51,word,800813BF
patch=1,EE,000FFFFE,word,00000258
patch=1,EE,000FFFFF,word,00000258
//Ultimatus
patch=1,EE,006D2D1D,word,00000063
Próbowałem kilku kodów do tej gry z Codebreaker, ale żaden nie działa. Czy zrobiłem tu coś źle ??? :eyemove::eyemove:
 
Z tego co wiem, nie potrzebujesz kodu głównego. Wszystkie moje gry działają bez niego
 
Będziesz potrzebować tylko części ominięcia sumy kontrolnej kodu głównego, jeśli zapis nie załaduje się z karty pamięci. W przeciwnym razie, skoro spróbowałeś i miałem wszystkie bronie (no cóż, poza 3, co dziwne), równie dobrze możesz to opublikować.
 
Po prostu ciekawi mnie, czy brak kodu pomijającego sumę kontrolną wraz z innymi spowodowałby zawieszenie się gry na starcie? Ponieważ wiele kodów tak robi, podczas gdy niektóre nie. Zastanawiam się, czy to problem.
 
Będziesz potrzebować tylko części pomijającej sumę kontrolną kodu głównego, jeśli zapis nie ładuje się z karty pamięci. W przeciwnym razie, skoro próbowałeś i miałem All Weapons (no cóż, poza 3, co dziwne), możesz to po prostu opublikować.
:lol::lol:Dzięki za pomoc. W rzeczywistości nie wiem nic o tworzeniu patcha lub kodu oszustwa dla PCSX2. Po prostu szukam w Przewodniku i próbuję to zrobić :drool::drool:

Po prostu próba oszukania przez nooba :dead:
 
Dobrze, bez względu na to, co robię, nie mogę w ogóle uruchomić FF-X US NTSC z tym kodem, którego chcę.

Code:
gametitle= Final Fantasy X [SLUS 20312] (U) 
comment=Cheater!
//ZeroGS Patch - GAME_FFXHACK
zerogs=00000080
//Infinite_Items
patch=1,EE,101BECEA,word,0000A266
patch=1,EE,201BECA4,word,24020064
Przekonwertowałem to za pomocą CB2crypt v1.21 bezpośrednio z cmgsccc.

Za każdym razem powoduje to awarię emu.

Czy ktoś miał szczęście z FFX US?
 
81 - 100 of 418 Posts