Next Generation Emulation banner
141 - 160 of 418 Posts
Zastanawiałem się, czy to miało z tym coś wspólnego! Dzięki, przejrzałem sekcję z łatkami stworzonymi przez użytkowników i znalazłem tam 2 łatki PAL, jedna działała, a druga nie.
 
Za każdym razem, gdy próbuję uruchomić Kingdom Heart II: Final Mix, ekran robi się czarny. Oto mój folder pnach.
gametitle=Kingdom Hearts II Final Mix [SLPM 66675] (J) // no depth resolves zerogs=00008000 fastmemory
comment=created by those at kh-vids.net
patch=1,EE,2032F0B0,word,62626262
patch=1,EE,1032F0B4,word,00006262
patch=1,EE,0032F0B6,word,00000062
patch=1,EE,0032F111,word,00000062
patch=1,EE,2032F194,word,62626262
patch=1,EE,1032F198,word,00006262
Co zrobiłem źle?
 
Myślę, że KH2 Final Mix ma problemy z kompatybilnością. Tylko międzynarodowa wersja KH2 działa z pcsx2.
 
Czy istnieje jakiś sposób, aby użyć patcha, który tworzymy na samej konsoli PS2?

Używam Action Replay Max i jest cała masa wpisów, które musiałbym wprowadzać ręcznie, ponieważ nie ma do tego oprogramowania na PC. Mam nadzieję, że istnieje sposób, aby po prostu wprowadzić wszystkie potrzebne kody na PC, a następnie jakoś przenieść je do samej gry na konsoli. Jakieś pomysły?
 
Cóż, nie jestem pewien, ale możesz skopiować istniejący plik pnach, wkleić go gdzie indziej, a następnie użyć go jako pustego pliku pnach, usunąć zawartość, zmienić nazwę na konkretny plik, który chcesz, wciąż masz oryginał skopiowany i wklejony gdzie indziej.
 
hmm zastanawiam się, czy zamieściłem moje pytanie w złym wątku? Przepraszam, jeśli tak się stało, ale w każdym razie nie mogę uruchomić tych kodów, to kody "wszystkie bronie" dla FF12, wersja US, niektóre kody działają, ale niektóre nie, zamieszczam tylko 1 przykład, aby było łatwiej:

CB2v7+
2054EF7C FFFFFFFF
40553FE4 000C0001
40014000 00020002
005548D8 00000018

Kod główny to:

CB2v7+

B4336FA9 4DFEFB79
68355FBF BB43E31E
38226D71 D4FCC702
4BC6D84B 60E973B6
01A4D83D CEDF2A48
2A58E758 62CD923C
0CF49BDF A4E29C32

lub

CB2v7+ \Adv.\

B4336FA9 4DFEFB79
68355FBF BB43E31E
38226D71 D4FCC702
4BC6D84B 60E973B6
18179D5E D455CE6F
01A4D83D CEDF2A48
2A58E758 62CD923C
0CF49BDF A4E29C32

Czy ktoś może mi powiedzieć, co jest nie tak? Dziękuję
 
Spróbuj czegoś takiego jak

//Miej wszystkie Techniki
patch=1,EE,2054EF7C,extended,FFFFFFFF
patch=1,EE,40553FE4,extended,000C0001
patch=1,EE,40014000,extended,00020002
patch=1,EE,005548D8,extended,00000018

kody, które zaczynają się od czegokolwiek innego niż 0,1,2 są specjalne

Na przykład 4 to pętla pisząca w pamięci

ohh i ten kod jest dla wszystkich Technik, spróbuj tego dla broni

//Miej wszystkie Przedmioty
patch=1,EE,4054E7A8,extended,000B0001
patch=1,EE,00630063,extended,00000000
patch=1,EE,1054E7FE,extended,00000063
patch=1,EE,4054E800,extended,00050001
patch=1,EE,00630063,extended,00000000
patch=1,EE,1054E822,extended,00000063
patch=1,EE,2054E824,extended,00630063
patch=1,EE,405539CC,extended,000B0001
patch=1,EE,00010000,extended,00020002
patch=1,EE,405539F8,extended,00050001
patch=1,EE,002C002B,extended,00020002
patch=1,EE,20553A0C,extended,003D0035
patch=1,EE,20553A10,extended,003F003E
patch=1,EE,005548B8,extended,00000024
 
Och wow, przepraszam pontifice, za późną odpowiedź..
Bardzo dziękuję za kody.. Nie wiedziałem, że można to zrobić w ten sposób.. Nadal nie wiem, jak to zrobiłeś, ale to w porządku hahah,

Edycja: Och wow, nie wiedziałem, że 'extended' może tak bardzo pomóc z kodami hahahah.. Gram teraz w ff10 i zadziałało! cv7+ to oczywiście inna historia, ale pomyślałem, że to część systemu, więc poczekam, ale dzięki tobie reszta kodów działa bardzo dobrze haha

Och, jeszcze jedna rzecz, którą chcę powiedzieć, to dziękuję godwin
Jego kody pomogły niesamowicie.. Szukałem kodów 'wszystkie przedmioty' do ffx i wymagają one cv7, które nie działa, a potem bum, znalazłem je, wszystkie indywidualne kody przedmiotów jeden po drugim.. miło :0)
nie mogłem wymyślić, jak to zrobić
 
W takim razie albo dałeś mi złe SLUS, albo masz pirackie KH rom z nieprawidłowym CRC. Ten plik pnach działa dobrze z moją kopią KH, która jest identyczna z twoją (ten sam CRC i SLUS20370 U), więc albo jest to jeden z powyższych powodów, albo nie umieściłeś pnach we właściwym miejscu.
Twój numer seryjny SLUS lub mój SLPS to [SLPS_250.88;1], czy to robi różnicę? Czy muszę uwzględnić ;1 również? Jak mam wiedzieć, co umieścić w moim pnach? Mam na myśli, jak w tym przykładzie "patch=1,EE,005548D8,extended,00000018", czy zawsze jest " EE ", i co umieścić w " extended "? Czasami widzę w innych postach zamiast " extended " "word/byte", czy ktoś może mi pomóc? Przepraszam, pierwszy raz bawię się z pnach i umieszczaniem kodów GS/CB. Czy ktoś może również ponownie przesłać program do sprawdzania dysków?
 
Nie mogę znaleźć pnach dla mojego Final Fantasy X International [SLPS_250.88], szukałem w wątku z łatkami użytkownika i nic nie znalazłem, znalazłem tylko łatkę do dźwięku.
 
może pomóc w umieszczeniu kodu w mojej grze I Persona 3 Fes
i jeśli mogę lepiej wyjaśnić, zrozumcie, że prawie nic
dobrze
dzięki z góry
pozdrowienia
Śledź ten link Przewodnik CKEMU po konwertowaniu kodów Code Breaker na pliki PNACH!
lub
Oto uproszczona wersja przewodnika CKEMU dotycząca konwersji kodów łamania kodów na pliki pnatch.
krok 1: przejdź do tej strony internetowej>>strona internetowa codebreaker

krok 2: wyszukaj swoją grę. Na dole strony będzie:
Zaawansowany system identyfikacji PS2:
E9 32 A9 0F 13 12 33 CB D7 3E E2 85 06 A9 1E 52 D3 D6 D3 15
krok 3: pobierz CodeBreaker Disc Version, aby sprawdzić zaawansowany system identyfikacji PS2.

krok 4: Użyj CodeBreaker Disc Version, aby zeskanować swój napęd (napęd, do którego włożyłeś płytę CD lub DVD PS2, jeśli używasz ISO, zamontuj go za pomocą Daemon Tools). Następnie przeskanuje ELF, jeśli dwa ciągi znaków pasują do siebie, jesteś w biznesie, jeśli nie, te kody nie będą działać w grze.

krok 4: Na stronie kodów kliknij Wyświetl kody.

krok 5: pobierz cb crypt

krok 6: utwórz nowy dokument tekstowy

Oto przykład pliku pnach dla Makai Kingdom autorstwa
CKEMU

krok 7: Umieść w pliku tekstowym:

Code:
gametitle=Makai Kingdom [SLUS 21170] (U) [121AFAF5]
comment=Patch by Author of Codes (zastąp nazwą CodeBreaker, który stworzył kody.)
//Master Code

krok 8: Przewiń w dół na stronie kodów, aż zobaczysz wpis Enable Code:

Code:
9A404435 ED112A0C
2A7B314C 00000000

Wklej te dwa wiersze do CB Crypt (lewe pole) i kliknij Decrypt, spowoduje to wyświetlenie następującego tekstu w prawym polu:

Code:
[b][COLOR="Red"]9[/COLOR][/b]0118DB8 00832021
2013AF50 00000000
Jeśli wiersz zaczyna się od 9 lub F, NIE uwzględniaj tego w swoim kodzie głównym.
Code:
gametitle=Makai Kingdom [SLUS 21170] (U) [121AFAF5]
comment=Patch by Author of Codes (zastąp nazwą CodeBreaker, który stworzył kody.)
//Master Code
patch=1,EE,2013AF50,word,00000000

Ten proces można powtórzyć, aby dodać kody, po prostu wklej kod po lewej stronie, a następnie odszyfruj i wprowadź do pliku pnach w tym samym formacie, oczywiście zwykła metoda znajdowania CRC (dla nazwy pliku) ma zastosowanie.

CKEMU zaleca oznaczenie każdego kodu komentarzem //, aby zachować porządek.

Oto większy przykład kodu pnach, który stworzył CKEMU:

Code:
gametitle=Makai Kingdom [SLUS 21170] (U) [121AFAF5]
comment=Patch by Author of Codes (zastąp nazwą CodeBreaker, który stworzył kody.)
//Master Code
patch=1,EE,2013AF50,word,00000000
//Infinite Money
patch=1,EE,002E7AD0,word,0000FFFF
//Max Money
patch=1,EE,202E7AD0,word,107A3FFF
patch=1,EE,202E7AD4,word,00005AF3
//Infinite Bonus Points (Character Creation)
patch=1,EE,202AAE18,word,0098967F
//Level 9,999 After 1 Kill
patch=1,EE,20189CA8,word,3C020001
patch=1,EE,20189CAC,word,0002103C
//Insanely Quick Exp Gain
patch=1,EE,20189CA8,word,3402270F
patch=1,EE,20189CAC,word,0002103C
//Ultra Quick Skill Exp Gain
patch=1,EE,2017F594,word,3406FFFF
//Insanely Quick Mana Gain
patch=1,EE,20189F20,word,3C0305F5
 
Chciałbym być dobrą pomocą, ponieważ nie rozumiem niektórych rzeczy
po pierwsze, ponieważ ten numer to
[121AFAF5]
Oto moje wyniki z programu sprawdzającego wersję dysku
7C CD 29 39 4F 94 BE 02 92 6B EC 25 AB 1E 5F 4E CB E9 C5 9B
SLUS_216.21 008ACE9C 01C84E99 4551A300 01C84E99 4551A300
Również jeśli nie umieszczasz (U)
Muszę umieścić ten tekst
gametitle=Makai Kingdom [SLUS 21170] (U) [121AFAF5]
comment=Patch by Author of Codes
Jak umieścić to wszystko w mojej grze?
i na finał ..... muszę otworzyć nowy plik lub zaszyfrować go, gdzie kody
Mam nadzieję, że mogę pomóc
a tak przy okazji, moja gra to Persona 3 FES po angielsku
dzięki
pozdrawiam
 
Chciałbym być dobrą pomocą, ponieważ nie rozumiem niektórych rzeczy.
Po pierwsze, ten numer to:
Cytat:
[121AFAF5]

Ten numer to CRC gry. Więc wystarczy, że załadujesz grę w emulatorze, w oknie DOS (wyjście ps2) znajdziesz CRC=121afaf5. Jest to różne dla każdej gry.
Będzie to również nazwa pliku Pnatch, np. 121afaf5.pnatch


Oto moje wyniki z narzędzia do sprawdzania wersji dysku:
Cytat:
7C CD 29 39 4F 94 BE 02 92 6B EC 25 AB 1E 5F 4E CB E9 C5 9B

Musisz dopasować ten numer do wersji dysku podanej na stronie internetowej dla twojej gry.
Jeśli to się nie zgadza, poprawka jest bezużyteczna.


Również jeśli nie umieszczasz (U):
Cytat:
(U)

U lub E lub J oznacza region gry jako US, euro lub Japonia
SLES=E, SLUS=U, SLJS=J


Mam umieścić ten tekst:
Cytat:
gametitle=Makai Kingdom [SLUS 21170] (U) [121AFAF5]
comment=Poprawka przez Autora Kodów

gametitle=nazwa twojej gry [SLUS 21170] (U/E/J) [<CRC twojej gry tylko>121AFAF5]

utwórz plik tekstowy
wprowadź wszystko, co wymagane, jak powiedziano w samouczku.
zapisz plik jako plik *.pnatch
<pnatch będzie rozszerzeniem pliku. Ten plik nie będzie już plikiem tekstowym, ponieważ jego rozszerzeniem będzie [pnatch], a nie [txt]>
 
Dziękuję i rozumiem lepiej, ale mam wątpliwości. Na tej stronie internetowej, aby sprawdzić, czy moja gra tam jest, muszę powiedzieć, żeby spróbować.
Musisz dopasować ten numer do wersji płyty podanej na stronie internetowej dla twojej gry.
I żadnej nadziei z innymi, a jeśli działam, dziękuję, pozdrowienia.
 
141 - 160 of 418 Posts