Next Generation Emulation banner

1 - 6 of 6 Posts

·
Administrator
8,200 Posts
Discussion Starter #1
Quelques nouvelles
Posté par Fabien le 15/09/2004 à 10h52

Bonjour tout le monde,

Je n'ai pas pu mettre à jour le site de satourne plus tôt car ces derniers mois, à mon grand malheur, je n'ai pas eu du tout de temps pour m'amuser avec satourne.. Je m'apprête à reprendre le travail sur mon émulateur et j'ai besoin de vos avis.. Satourne va subir à nouveau une refonte architecturale et j'aimerais bien avoir un maximum de propositions pour des améliorations (autres que la qualité de l'émulation bien sûr ;p ) concernant les fonctionalités et l'interface de l'émulateur. Donc n'hésitez pas à me faire part de vos idées.

A très bientôt

-------------------------------------------------------------------------
My translation:

A few news
Posted by Fabien on the 15/09/2004 at 10h52

Hi everyone,

I didn't have time at all to update de Saturn website in the last couple of months and the same thing applies for the Saturn Emulator.. I plan on continuing my work on Satourne but i need your advice.. Satourne will undergo a new architectural structure and i would like to have the maximum of suggestions to improve my emulator (other then the quality of emulation of course ;p ) mostly concerning the fonctionnalities and the user interface of the emulator. So don't hesitate to give me your advice.

See you soon

·
Knowledge is the solution
7,168 Posts
Thats because Fábien is French, and thus Satourne and its website is in French as well... :D

·
Administrator
8,200 Posts
Discussion Starter #6
Proto said:
He just wanted to show the original source i think.
yes and translating is much mroe easier when the text is right next to it.
does it really matter if its there or not? o_O........

1 - 6 of 6 Posts