Next Generation Emulation banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
Joined
·
401 Posts
Discussion Starter #1
lol Im not sure if anyone else will find this entertaining but I was playing around with the Excessive q3 mod and this is what happened

:smilylaze
 

·
Premium Member
Joined
·
8,586 Posts
Yeah. Those Excessive mods are killer. They have one for UT and UT2k4 as well. In Q3, it was too much really. The Machine gun missiles and super insane fast machine gun(kills in about 1 sec) is too much. ;)

The mod is a pretty good test to benchmark your video card/system though. :lol: It could probably bring down most systems to their knees. 16 bots; machine gun missiles flying every which way. Hmm. Maybe I should try it... Sounds interesting.
 

·
Registered
Joined
·
401 Posts
Discussion Starter #6
I can run it flawlessly at like 70-90 fps on my crappy rig a 1024 X whatever
it would be blindingly fast on yours
 

·
Registered
Joined
·
5,776 Posts
hahaha i imagine the expression on ur face when u saw them comming for the first time "wtf?!? oO"
 

·
Psychotic Robot Master
Joined
·
1,477 Posts
Geez, thats just too much missiles PEOOO PEOOOOO!!
 
1 - 12 of 12 Posts
Top