Next Generation Emulation banner

1 - 20 of 26 Posts

·
Premium Member
Joined
·
6,071 Posts
*Link Removed*

I didn't think it was possible. Now I got to try my Revolution IV and see if it works :evil: (Revolution IV is GARBAGE!)
 

·
The Hunter
Joined
·
15,879 Posts
R******.net ?? :rolleyes: (text removed)
 

·
Registered
Joined
·
356 Posts
Okay... You have a 24MB Vodoo card playing Doom 3 and my radeon 7500, which is 64mb, can't even get 12 fps in the menus. Life is so not fair.
 

·
The Hunter
Joined
·
15,879 Posts

·
Registered
Joined
·
1,577 Posts
/me waits for the link to be removed.
 

·
The Hunter
Joined
·
15,879 Posts
scottlc said:
/me waits for the link to be removed.
Have you ever heard of the famous spoiler tags? :p
 

·
Premium Member
Joined
·
1,933 Posts
Sorry, that site contained links to “things” we do not condone on NgEmu.

Please do not link to that site again.

Thank you.
 

·
Premium Member
Joined
·
6,071 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Katsuya said:
Sorry, that site contained links to “things” we do not condone on NgEmu.

Please do not link to that site again.

Thank you.
Sir, I'm very sorry about that. I wasn't thinking, it won't happen again.

btw I have a Geforce 5200 and I only get about 40 fps and during battle i get less than 20. I blame it on my celeron, stupid peice of &#%@!!!
 

·
Registered
Joined
·
7,836 Posts
It looks HL1 running in fullbright mode, with ugly textures and models.... I don't think it worth hacing both D3 and Voodoo cards :p
Though, nice work on coding :s
 

·
Registered
Joined
·
7,330 Posts
blueshogun96 said:
Sir, I'm very sorry about that. I wasn't thinking, it won't happen again.

btw I have a Geforce 5200 and I only get about 40 fps and during battle i get less than 20. I blame it on my celeron, stupid peice of &#%@!!!
You talk like the GeForce FX 5200 is a good thing.. it's an absolute piece of crap, especially if you have 64-bit RAM, which most do.

I had a Celeron 2.6 and got in the 70s-80s normally, and in the 40-50s during battle with a GeForce4 Ti 4200 @ 4400 speeds. High, 1024x768.
 

·
Registered
Joined
·
1,146 Posts
cooliscool said:
You talk like the GeForce FX 5200 is a good thing.. it's an absolute piece of crap, especially if you have 64-bit RAM, which most do.

I had a Celeron 2.6 and got in the 70s-80s normally, and in the 40-50s during battle with a GeForce4 Ti 4200 @ 4400 speeds. High, 1024x768.
Celerons and 5200's are equally crappy. But they work. The only thing that might a celeron less crappy is the fact that it can do more things than a video card.
 

·
InnarX
Joined
·
2,756 Posts
I still don't understand...what's the point of playing Doom III on a Voodoo 2? Because you wanna see if you can? There are no fruits to bear from doing that!

.....I am alone....

r2rX :)
 

·
The Hunter
Joined
·
15,879 Posts
ready2rumbelX said:
I still don't understand...what's the point of playing Doom III on a Voodoo 2? Because you wanna see if you can? There are no fruits to bear from doing that!

.....I am alone....

r2rX :)
Call it a weird form of sports, trying to see how far you can push your own dated hardware. I used to do that as well with my old computer, I was able to play Warcraft 3.... with crappy framerate :p
 

·
Premium Member
Joined
·
6,071 Posts
Discussion Starter · #19 ·
cooliscool said:
You talk like the GeForce FX 5200 is a good thing.. it's an absolute piece of crap, especially if you have 64-bit RAM, which most do.

I had a Celeron 2.6 and got in the 70s-80s normally, and in the 40-50s during battle with a GeForce4 Ti 4200 @ 4400 speeds. High, 1024x768.
Yeah I know, but 5200 isn't really bad depending on what kind. Mine is a PCI because I don't have AGP and I can't get anything better simply because where I live it's the best thing on the shelf and I don't have the cash to go online. So if you combine the fact that 5200 is crap, celeron, and slow PCI, you can see the reason why my pc sucks for gaming. I'm not expecting sympathy, but this is what i am forced to deal with now. :cuss2:
 

·
Registered
Joined
·
84 Posts
This is why players won't be afraid to try out the game, I mean you can tell there is no shadowing. Sure graphic wise, but least they get to experience how doom3 really is lol (they wouldn't say "suck" i believe :S )
 
1 - 20 of 26 Posts
Top