Next Generation Emulation banner

1 - 20 of 25 Posts

·
CoLD InSiDE
Joined
·
2,615 Posts
Discussion Starter #1
Cacheman is a good utility to tweak your system.As you all know how windows handled the ram for disk cache.....this utility corrects that problem.I'V tried it and it works pretty good.A few new features are introduced,like Icon cache,CDrom Cache,new wizard setting for newbie friends.......etc etc........!If you haven't used it I will recommend you to use it.

you can find it at

http://www.outertech.com

One more thing........WHQL certified detonators 14.10 are released about two weeks ago and today I saw that the detonators 14.40 have been release.Check those out at.I checked the certified det 14.10.it works great......no such bug that I noticed

http://www.gamers-ammo.com

Ali
 

·
Registered
Joined
·
9,506 Posts
Yep the 14.x detonators are good. They fixed that hanging bug that I was having in B&W. Hence the dual boot is now toast.
 
S

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Thanks liaqatali, I got the 14.40s, installed them and and I am trying them out. They seem to be as good as the 14.10's, but no faster. Still need to try out ePSXe w/them. Thanks again for the info.
sincerely,
sx/amiga
 

·
CoLD InSiDE
Joined
·
2,615 Posts
Discussion Starter #5
Originally posted by Neojag
thkx 4 the warnings :)
btw, what does "ring" mean on ur location?
I love WWF.......I eat wrestling,sleep wrestling.......so if I had a choice I would have suggested to live in the ring........eheh
 

·
Super Moderator
Joined
·
6,283 Posts
I bet you were thinking about "Lord Of The Ring" huh?(you're kinda aobsessed with it:) ).
 

·
Super Moderator
Joined
·
6,283 Posts
After all the time I've been here,it's quite logical that I know you;) .
 

·
Super Moderator
Joined
·
6,283 Posts
Are you clean?
Did you wash yourself today?
I won't come to your arms if you didn't!:D
 

·
Registered
Joined
·
3,258 Posts
in what sense? mwahah...
yup, clean as a fresh washed baby!
NOW U CAN COME TO MY ARMS!!
lol, im very sentimental today
 

·
Super Moderator
Joined
·
6,283 Posts
Ok then.

Raziel gives a great big hug to Neojag;) (damn,what's this smell?)
 

·
Kupo kupo?
Joined
·
93 Posts
haiahiahiahiaha

YOU ARE ALL...Lovely Fellas hehe
 

·
Super Moderator
Joined
·
6,283 Posts
I knew it was you who smelled that way!
 

·
Super Moderator
Joined
·
6,283 Posts
Yup
 

·
Super Moderator
Joined
·
6,283 Posts
Nah,I'm a classic RPG gamer.
 
1 - 20 of 25 Posts
Top