Next Generation Emulation banner

1 - 20 of 20 Posts

·
Registered
Joined
·
775 Posts
Discussion Starter #7
I got a question for the people who live around south-east asia.
I have notice some pirate games now and then and basically some do come from there. So I want to ask this, has Metal Slug 3 or KOF'2000, or even Senogoku 3 come out on a DISC, that you've seen in a store!!!!:eek: :eek: :rolleyes:
 

·
Registered
Joined
·
251 Posts
hmm...
i think i've seen metal slug 3(i can't quite remember wether i see it on cd or at the arcade,my mind is full of junk right now)
but for kof 2000,it's still not released here
 

·
Registered
Joined
·
1,830 Posts
According to this its been out in the US since March 2001.
You say you've already got MS2 for PSX? That article said it never came out on PSX. Anyway the article also says that there's not a whole lot of difference between MS2 and MSX.
 

·
Registered
Joined
·
1,612 Posts
Nono, I mean MS X for Neo Geo emulation. And yes I know there isn't much difference then MS 2 (I've played both in the arcade) but I still want it, MS is one of my favorite games.
 

·
CoLD InSiDE
Joined
·
2,615 Posts
This is bullshit........!

There were initially two roms available for download now they have added only three more roms,and the total damn roms are 16........HORSE SHIT...........I hate it....damn.......damn......
 

·
Registered
Joined
·
775 Posts
Discussion Starter #14 (Edited)
Metal slug X is out for the neo-geo emulation Asz and it works perfectly in the neorage 0.6b for me:D

Gam3rx are you sure you saw a CD-ROM that had Metal Slug 3 in it.
Could you check it out next time, I would appreciate it:) ;) :rolleyes:
 

·
Registered
Joined
·
251 Posts
Bubsy...
i'm gonna return to my home this weekend(there's a pc fair going on)
so i can check it but maybe next week i will post the result
 

·
Registered
Joined
·
251 Posts
hmmm...
just returned from home...sorry to say that ms3 still not out on cd
so tired from the pc fair...everything is dirt cheap
one of my friends even bought 768mb pc133 sdram(3 256 modules)
 

·
Registered
Joined
·
775 Posts
Discussion Starter #20
Thanks for the search Gam3rx appreciate the help for looking for it:)
I guess better luck next time:rolleyes:
 
1 - 20 of 20 Posts
Top